Produsele comercializate prin website-ul www.sibiulciteste.ro sunt livrate și fiscalizate de către firma SC RAMIT IMPORT EXPORT SRL, CUI RO3404453, J32/354/1993, având sediul social în Sibiu, Strada Râului, numărul 33.
Costuri de transport și durata livrării
Acestea vor fi calculate, separat, în coş, în funcţie de destinaţie greutatea aproximativă a coletului tău.
În cazul în care optezi pentru ridicarea produselor dintr-o librărie Ramit aleasă de tine, poti face asta gratuit, indiferent de valoarea comenzii.
În cazul în care plasezi o comandă cu livrarea în România, prin curier rapid, cu valoare mai mare de 300 de lei, livrarea este gratuită.
Dacă nu, avem următoarele tarife de livrare pentru România:
• în Sibiu - 20 lei pentru comenzi în valoare de până la 149.99 lei, 15 lei pentru comenzi cu valoarea cuprinsă între 150 lei și 300 lei, prin curier local iar livrarea se va realiza în aceeași zi dacă comanda a fost plasată până în ora 17, altfel va fi livrată în ziua următoare.
• în ţară - 30 lei pentru comenzi în valoare de până la 299.99 lei prin curier national iar comanda va ajunge în termen de 48 de ore.
În cazul comenzilor care se ridică direct din magazin, clientul poate trece oricând să ridice cartea, stocul de pe website fiind sincronizat cu cel din locația fizică din Sibiu, Bulevardul Mihai Viteazu, Nr. 6.
Returnarea produselor
Produsele achiziționate de pe site-ul sibiulciteste.ro pot fi returnate conform Ordonanţei de urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative (denumită în continuare O.U.G. 34/2014).
Astfel, în termen de 14 zile de la primirea produsului comandat fie de către dumneavoastră, fie de către o terță persoană numită de către dumneavoastră, alta decât transportatorul, aveți dreptul legal de a renunța la cumpărarea produsului, fără penalitati și fără invocarea unui motiv.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere puteţi completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru formularul standard de retragere sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, cu excepţia costurilor livrarii.. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare a comenzilor achitate prin ramburs. În acest caz, suma aferentă va fi virată într-un cont IBAN, neexistând posibilitatea rambursării cash. ; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată. Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor.
Returnarea produselor se poate efectua online, prin firma de curierat sau direct in librariile fizice, in baza facturii fiscale. fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ați intrat în posesia fizică a produsului comandat, fie dumneavoastră, fie o terță persoană menționată de către dumneavoastră, alta decât transportatorul. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Pentru returul online, vom trimite un agent al firmei de curierat la adresa convenită pentru ridicarea produselor. Suma va fi restituită imediat ce pachetul aferent va fi recepționat la sediul online.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc. Sunteţi responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.
Cum platesc?
Ca modalitati de plata a precomenzilor pe site avem disponibile
- plata in magazin la ridicare – cash sau card in baza bonului fiscal
- plata ramburs la curier n cazul în care Clientul/Utilizatorul alege să plătească ramburs la primirea coletului, acesta este obligat să efectueze plata la primirea coletului, în caz contrar acesta nu îi va fi livrat de Curier.
- plata online cu cardul. Sistemul de plată oferit funcționează prin autorizare și încasare. În momentul în care ați plasat o comanda pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia a fost blocată în contul dumneavoastră. Conform reglementărilor Visa și Mastercard în cazul comenzilor cu livrare la domiciliu încasarea sumei aferente comenzii se face în momentul în care expediem comanda către dumneavoastră (moment în care produsele părăsesc depozitul, existând o dovadă a predării acestora serviciului de curierat în vederea expedierii către client), banii fiind transferați din contul dumneavoastră în contul societatii noastre.
Conditii de livrare
• În cazul Comenzilor cu ridicare personală este necesar ca persoana care va prelua coletul să prezinte la punctul de ridicare un act de identitate al Clientului/Utilizatorului.
• Clientul/Utilizatorul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezentei acestuia la adresa aleasă pentru livrarea Comenzii.
• Clientul/Utilizatorul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar în care Curierul îl anunță că livrează Comanda, în caz contrar urmând a suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar în care se livrează Comanda va putea fi modificat doar cu acordul Curierului.
• În cazul în care Clientul/Utilizatorul se află în imposibilitatea recepționării Comenzii în mod personal, Comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării prealabile către Curier a numărului Comenzii.
• Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorată dacă Clientul/Utilizatorul nu îndeplinește condițiile de mai sus.
• În cazul livrării la locul de muncă al Clientului/Utilizatorului, dacă Curierul nu poate avea acces în incinta imobilului respectiv, Clientul/Utilizatorul trebuie să se asigure că poate recepționa Comanda.
• Livrarea se consideră a fi îndeplinită la momentul predării Produselor Comandate către Client/Utilizator